C O M U N I C A T din 7 iunie 2022

Vă facem cunoscut faptul că, actele de identitate ( C.I/C.I.P) a căror valabilitate a fost prelungită potrivit dispoziţiilor art.4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de Covid -19, pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări de alertă, urmează să expire începând cu data de 07.06.2022.

În acest context, invităm cetăţenii domiciliaţi în municipiul Deva, localităţile Archia, Cristur, Sântuhalm, Bârcea Mică şi cetăţenii din comunele arondate ( Hărău, Şoimuş, Veţel, Brănişca, Certeju de Sus, Cîrjiţi) să se prezinte la structura Serviciului de Evidenţa Persoanelor Deva, structura de evidenţă de pe raza teritorială de domiciliu pentru solicitarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate provizorie, după caz).

Pentru evitarea prezentării, în acelaşi timp, a unui număr mare de persoane la sediul Serviciului Evidenţa Persoanelor Deva, recomandăm cetăţenilor să acceseze platformele de programare on-line şi/sau telefonic .

Recomandăm consultarea şi accesarea site-ului instituţiei Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva, serviciu public din cadrul Primăriei Municipiului Deva, atât pentru informare-privind documentele necesare ( acte necesare!!! pentru depunere în ghişeu) www.evp–deva.ro, cât şi a programului de RELAŢII CU PUBLICUL şi alte informaţii suplimentare şi importante în meniul COMUNICATE /Noutăţi.

Având în vedere că, în perioada următoare îşi încetează valabilitatea un număr semnificativ de acte de identitate ale cetăţenilor domiciliaţi de pe raza teritorială de competenţă, precum şi faptul că în luna iulie şi august se va înregistra un aflux mai mare de cetăţeni ( cetăţeni care se vor întoarce din străinătate şi care nu şi-au stabilit domiciliul stabil, încă în străinătate ), sau alţi cetăţeni care solicită punerea în legalitate cu acte de identitate ( la primul act de identitate, la pierdere actului etc), Serviciu Evidenţa Persoanelor va funcţiona pentru depunerea solicitării actului de identitate ( C.I/C.I.P), viza de reşedinşă, la 2 GHISEE, şi anume :

  • Ghiseul 1 pentru solicitare carte de identitate (C.I), doar după o programare/rezervare prealabilă, organizat/civilizat cu timp rezervat pentru depunere şi preluarea imaginii cetăţeanului pentru noul act de identitate
  • Ghiseul 2 fără programare/rezervare pentru solicitare: carte de identitate (C.I.), carte de identitate provizorie (C.I.P. la solicitarea cetăţeanului C.R.D.S, cetăţean fără locuinţă/ la lipsă- dovadă adresă de domiciliu) şi aplicarea vizei de reşedinţă.

   Pentru informaţii suplimentare click aici





Rezervare online

acte de identitate



Deplasare cu staţia mobilă în comunele arondate municipiului Deva

2022 Prioritate la identitate!



IMPORTANT ! În situaţia în care utilizaţi acest serviciu de programare on-line, actele de stare civilă din Registrele Municipiului Deva, puteţi obţine certificatele de stare civilă în 20 de minute.



Rezervare online

acte de stare civilă


Date de contact DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ DEVA (D.P.L.E.P.S.C Deva)

  • Mobil:  0726700767 Melinda -Tünde Haiduc director executiv
  • E-mail: melinda.haiduc@primariadeva.ro

COMPARTIMENTUL DE  STARE CIVILĂ
Solicitări informaţii pe linie de stare civilă:

  • E-mail: stare.civila@primariadeva.ro

Solicitări informaţii şi transmitere documente pe linie de stare civilă pe:

  • E-mail: spclep.deva@hd.e-adm.ro
  • Telefon:.0254/216718
  • Fax:.0254/216718

SERVICIUL EVIDENŢA PERSOANELOR
Solicitări informaţii şi transmitere documente pe linie de evidenţa persoanelor pe

  • E-mail: evidentapersoanelor@primariadeva.ro
  • Telefon.0254/234533
  • Fax: 0254/234533


sus