Suspendare temporară a activităţii de preluare şi eliberare a actelor de identitate – 3 octombrie 2025


Serviciul Public Local de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă al municipiului Deva informează cetăţenii că astăzi, 3 octombrie 2025, începând cu ora 14:00, aplicaţia de preluare şi eliberare a cărţii electronice de identitate va fi nefuncţională din cauza unor actualizări tehnice necesare.

Ca urmare, programul de preluare şi  eliberare a actelor de identitate din această zi se suspendă în intervalul 14:00 – 16:30.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri şi vă rugăm să reveniţi începând de săptămâna viitoare, conform programului obişnuit de lucru pentru eliberarea actelor de identitate:

   Luni – Vineri: 14:00 – 16:30

Miercuri: 14:00 – 18:30

Vă mulţumim pentru înţelegere!



ÎN ATENŢIA CETĂŢENILOR!

DIN DATA DE 05.06.2025 COMPARTIMENTUL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR DEVA A ÎNCEPUT EMITEREA CĂRŢILOR ELECTRONICE DE IDENTITATE (pe cartea  electronică de identitate nu este tipărită adresa de domiciliu, aceasta este inserată informatic pe cip.).

PROGRAMAREA SE FACE EXCLUSIV ONLINE ŞI ESTE OBLIGATORIE.

Pentru programare click aici 

Neprezentarea la ghişeu în data şi la ora programării duce la anularea acesteia.


Prima Carte Electronică de Identitate se eliberează gratuit pentru cetăţenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).

Ulterior, pentru solicitarea eliberării altei Cărţi Electronice de Identitate, cetăţeanul va achita o taxă în valoare de 67 de lei.

PENTRU EMITEREA CĂRŢII DE IDENTITATE SIMPLE (pe cartea de identitate simplă este tipărită adresa de domiciliu), SOLICITANŢII PREZINTĂ ŞI DOCUMENTUL CARE FACE DOVADA ACHITĂRII CONTRAVALORII ACTULUI DE IDENTITATE SIMPLU, ÎN VALOARE DE 38 DE LEI, CARE SE POATE ACHITA LA:

  • GHIŞEELE UNITĂŢILOR CEC BANK;
  • STAŢIA DE PLATĂ SELFPAY​​​​​​​


Rezervare online

acte de identitate

Rezervare online

acte de stare civilă



Date de contact SERVICIUL PUBLIC LOCAL DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ DEVA (S.P.L.E.P.S.C Deva)


COMPARTIMENT - EVIDENŢA PERSOANELOR

Solicitări informaţii şi transmitere documente pe linie de evidenţa persoanelor pe

  • E-mail: evidentapersoanelor@primariadeva.ro
  • Telefon: 0254/234533
  • Fax: 0254/234533

COMPARTIMENT - STARE CIVILĂ

Solicitări informaţii pe linie de stare civilă:

  • E-mail: stare.civila@primariadeva.ro

Solicitări informaţii şi transmitere documente pe linie de stare civilă pe:

  • E-mail: spclep.deva@hd.e-adm.ro
  • Telefon: 0371/421904
  • Fax: 0254/234533




sus