ANUNŢ IMPORTANT PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP!
Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva, având punctul de lucru (sediul) la etajul 1, în clădirea verde (în apropierea primăriei) din municipiul Deva, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 12, informează cetăţenii despre posibilitatea deplasării cu staţia mobilă la domiciliul persoanelor netransportabile, domiciliaţi în municipiul deva sau în localităţile componente, în colaborarea cu structurii Direcţiei Poliţiei Locale Deva ( transport) , în vederea preluării imaginii, folosind echipamentele foto digitale din dotare şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate.
Pentru ,,Dovada stării de sănătate al persoanei” care se află în imposibilitatea de a se deplasa !!, se va face printr-un document justificativ, respectiv: certificat de încadrare în grad de handicap, bilet de externare din spital (de dată recentă) sau adeverinţă (de dată recentă) de la medicul de familie din care să rezulte că solicitantul nu se poate deplasa.
Solicitările pot fi făcute de către persoanele care solicit aceste servicii sau de către aparţinătorii acestora, atât în scris.
Precizăm că solicitarea acestor facilităţi nu implică niciun fel de cheltuieli suplimentare din partea solicitantului/solicitantei.