DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ

B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 12, mun. Deva, jud. Hunedoara , cod poştal -330025 

 

SERVICIUL EVIDENTA PERSOANELOR DEVA
PROGRAMUL de relatii cu publicul este :

depunere documente -doar prin programare on-line

  • LUNI, MARŢI, JOI, VINERI: 08.30-16.30 
  • MIERCURI: 08.30-18.30

Depunerea cererilor pt. furnizarea din RNEP a datelor cu caracter personal, a adeverinţelor privind istoricul de domicilii – în aceste situaţii cererile însoţite de actele doveditoare, pot fi transmise si online pe adresa de e-mail: evidentapersoanelor@primariadeva.ro

  • LUNI, MARŢI, MIERCURI, JOI: 10.00-14.00

Eliberarea si ridicarea actelor de identitate/vizei de resedinţa, adeverinţe

  • ZILNIC, doar intre orele 14.00-16.30

 

COMPARTIMENTUL STARE  CIVILĂ
PROGRAMUL de relatii cu publicul este :

  • LUNI, MARŢI, JOI, VINERI: 08.30-16.30
  • MIERCURI: 08.30-18.30
  • SÂMBĂTĂ :10.00 -13.00 program special de înregistrare al actelor de deces, iar  de la ora 11.00 oficierea căsătoriilor civile programate
  • DUMINICA: program special de inregistarea al actelor de deces, doar după apel telefonic+40 726 700 767, iar pentru Oficierea căsătoriilor civiledoar înperioada lunilor mai –octombrie între orele 12.00-14.00   
 

  

Servicul Evidenţa Persoanelor Deva:

  • E-mail: evidentapersoanelor@primariadevaro
  • Fax: 0254/ 234533
  • Tel.0254/ 234533 

Compartimentul Stare Civilă:

X
Puteţi face dovada adresei de domiciliu / reşedinţă cu extrasul de carte funciară eliberat online
sus