Program prelungit în perioada alegerilor la
Serviciul Evidenta Persoanelor Deva

Actele de identitate emise de autorităţile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, îşi menţin valabilitatea pe toată durata stării de urgenţă/alertă precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări (Legea nr 55/2020).

Programul de lucru cu publicul:

PRIMIRI CERERI (programari online pt depunere www. evp-deva.ro) şi ELIBERĂRI ACTE
  • Luni, 21.09.2020,  08:30 – 16:30 
  • Marţi, 22.09.2020, 08:30 – 16:30
    • Eliberări acte  (luni-marti) doar între orele 14:00-16:30
  • Miercuri, 23.09.2020,  08:30 – 18:30
    • Eliberări acte miercuri între orele 14:00-18:30
  • Joi, 24.09.2020,  08:30 – 16:30 
  • Vineri, 25.09.2020, 08:30 – 16:30
    • Eliberări acte (joi-vineri) între orele 14:00-16:30

Program special pentru depunerea şi eliberarea actelor de identitate
În zilele de 26 şi 27 septembrie vom soluţiona cu prioritate cererile (fără programare) pentru eliberarea actelor de identitate (pierdere, furt, distrugere, deterioarere şi anularea actului de identitate) motivele prevăzute la art. 19, alin(1) lit. f), g) şi j) din O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români. 

  • Sâmbătă, 26.09.2020 între ore 08:00 – 16:00 
  • Duminică, 27.09.2020, 07:00 – 21:00 şi se va prezenta chitanta electronica ( depunere acte sâmbătă şi duminică)
Taxele pot fi achitate  on-line pe platforma ghiseul.ro

Facem menţiunea că vor fi soluţionate cu celeritate cererile persoanelor care nu posedă act de  identitate,  astfel încât să-şi poată exercita dreptul la vot.

Reamintim că în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 81/07.09.2020 a Biroului electoral central "alegătorul care deţine un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 1 martie-27 septembrie 2020, îşi poate exercita dreptul de vot în baza acestuia"- art.3, alin.(2). "

 


Program special pentru depunerea documentelor în vederea înregistrării actelor de deces şi oficierea căsătoriilor programate

26 septembrie (sâmbăta)

Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva prin Compartimentul Stare Civilă va asigura următorul program special pentru:

  • Înregistrarea actelor de deces între orele 10.00 -13.00 – SÂMBĂTA, iar  Duminica este închis.

Important! Declararea şi înregistrarea actului de deces se solicită la Starea Civilă din cadrul primăriei unde a avut loc constatarea decesului, în termen de 3 zile de la producerea decesului;

  • Oficierea căsătoriilor civile programate pentru sâmbătă între orele 12.30-18.00 în parcul municipal Cetate.

 

Informaţii suplimentare se pot obţine sâmbăta între orele 10.00-13.00 la următorul număr de telefon: 0254-216718.

X
Puteţi face dovada adresei de domiciliu / reşedinţă cu extrasul de carte funciară eliberat online
sus